Sähköjen kytkentä ja katkaisu
Sähköjen kytkeminen edellyttää käyttöpaikalla voimassa olevaa sähkönmyyntisopimusta. Saamme sähkönmyyjältäsi tiedon alkavasta sopimuksesta, joten emme tarvitse erillistä ilmoitusta. Sähköjen kytkeminen tapahtuu etänä.
Sähköjen kytkentä on maksutonta, mikäli tilaus on tehty kuluvana päivänä kello 13 mennessä. Pikakytkennästä muuttotilanteessa tai maksuhäiriötapauksissa veloitetaan palveluhinnaston mukainen maksu. Mahdollisissa ongelmatilanteissa kytkennästä tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme, puh. 05 683 5209.
Varmista turvallisuus ennen kytkentää
Saat järjestelmämme kautta tekstiviestin tulevasta sähköjen kytkennästä. Ennen kytkemistä varmista, että kohteessasi ei ole päällä sähkölaitteita, jotka voivat aiheuttaa tulipalon tai sähköiskun vaaran. Tällaisia kohteita ovat esim. liesi tai kiuas, jotka ovat jääneet päälle sähköjen ollessa katkaistuna.
Kun olet varmistanut turvallisuuden ja vastaat tekstiviestiin siinä olevan ohjeen mukaisesti, sähköt kytkeytyvät päälle käyttöpaikallasi. Kytkentää ei tehdä ilman asiakkaan vastausta.
Tekstiviestin sisältö
Saat puhelinnumeroosi tekstiviestin ISSOy:lta. Huomioithan, että viesti ei sisällä pakollisesti klikattavia linkkejä tai henkilö- tai tilitietojen kyselyä. Viestin sisältö:
Hei, kytkemme sähköt kohteeseen (osoite) sähköt päälle, kun olet varmistanut meille että kaikki palovaaraa aiheuttavat sähkölaitteet ovat pois päältä kytkemishetkellä. Ottaisitko yhteyttä puh. 05 683 5209 (ma-pe, 9-15) tai asiakaspalvelu@issoy.fi. Kytkennästä klo 13 jälkeen peritään palveluhinnaston mukainen maksu. Terveisin Imatran Seudun Sähkö Oy. (Tähän viestiin ei voi vastata)

Sähköjen katkaisu ja kytkentä maksuhäiriöiden vuoksi
Sähköntoimituksen katkaisemiseen johtavia syitä ovat maksujen laiminlyönnit tai huomattavat sopimusrikkomukset. Maksamattomien laskujen takia katkaistu sähkö voidaan palauttaa, mikäli erääntyneet maksut hoidetaan. Maksuasioissa sinua palvelee Ropo. Saamme suoraan Ropolta kytkentäpyynnön, jolloin käyttöpaikalle voidaan kytkeä sähköt.